Welkom bij Judoclub Groefsema, dé plek voor judo-enthousiastelingen van alle leeftijden en niveaus in Nederland. Onze club is uitgegroeid tot een hechte gemeenschap waar passie, discipline en plezier samenkomen. Onze missie is om de traditionele Japanse martial art van judo toegankelijk te maken voor iedereen die geïnteresseerd is in persoonlijke groei, fysieke fitheid en het ontwikkelen van zelfvertrouwen.

Ons Team

Ons team bestaat uit ervaren en gepassioneerde instructeurs die zich inzetten om de beste begeleiding en ondersteuning te bieden aan onze leden. Onze hoofdtrainer, Sensei Groefsema, is een voormalig Nederlands kampioen met jarenlange ervaring in zowel het onderwijzen als het beoefenen van judo. Onder zijn leiding heeft ons team van deskundige instructeurs talloze judoka’s geholpen om hun vaardigheden te verbeteren en hun doelen te bereiken.

Onze Training

Bij Judoclub Groefsema geloven we dat judo meer is dan alleen een sport. Het is een levenslange reis waarin onze leden leren om respect, discipline en integriteit te waarderen. Onze trainingen zijn ontworpen om zowel de fysieke als de mentale aspecten van judo te ontwikkelen. We bieden lessen aan voor beginners, gevorderden en wedstrijdjudoka’s. Onze trainingen zijn opgedeeld in verschillende leeftijdsgroepen, zodat elke judoka op zijn of haar eigen niveau kan groeien.

Faciliteiten

Onze judoclub beschikt over moderne faciliteiten om een veilige en comfortabele trainingsomgeving te garanderen. Onze dojo is uitgerust met hoogwaardige tatami-matten, kleedkamers en een gezellige ontmoetingsruimte waar leden en ouders kunnen ontspannen en socializen.

Evenementen en Competities

Naast onze reguliere trainingen organiseert Judoclub Groefsema ook diverse evenementen en competities gedurende het jaar. Deze evenementen zijn een geweldige manier voor onze leden om hun vaardigheden in de praktijk te brengen, nieuwe vriendschappen te sluiten en deel uit te maken van de grotere judogemeenschap.